Hujan...

Monday, December 1, 2008


Semekom....sudah lamer aku x update blog...sjak blik kampung ari tu terus aku "menyepikan diri"....hahaha...Ari ni aku mula menge"POST" post pertama aku for this month...huhu..Hujan??msti sape2 yg bace post nih igt post ni berkenaan band Hujan..psl aper??psl gmbar kt ats merupakan logo band Indie nih..haha...mst rmai yg dh trtipu...aku bukanlah nk smbang pasal band Hujan...tp aku nk sembang pasal hujan lebat yg melanda pntai timur smnnjung Msia skang nih...Hujan lbat telah mmbantut perjalanan harian aku...huhu...nk kuar jln2 pn x bleh...shari dua je yg x hujan...kalo hujan mst lbat giler...Syukur umah aku x naek air...kalo x tido dlm air ler aku..hahaha..ape aku mengarut nih???pening2....ok...xde pape dh nk smbng...chow...adios

0 Komen Pedas:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP