Diari 24 Januari 2009

Sunday, January 25, 2009

Dipendekkan cerita (baru start dh nk pendek2 cite dh...haha..padahal mls nk tulis)..Kol 01:07:19 pm 24 Jan 09, mmber aku (Peja Bola) msj ajak aku teman die antar mmber die blik kampung kt hentian Putra, dgn alasan xtau jln nk g saner...haha...ko kene pegi 10 kali baru tau jln bro... tapi xpela, disebabkan ko nk bwk sekali awek ko yg cun tu, aku ON jer...die gtau aku dlm kol 7:30 mlm die amek aku kt umah sewa aku nih...bereh boh!!!!

Dipendekkan cerita lg, tibe2 (cam suspen la plak)...kol 7:30 mlm, Peja Bola msj aku gtau die dh tggu kt bwh dh..."Kalu berani turun arrr...aku dh kt bwh ni!!!" begitulah msj beliau yg mencabar kesabaran diri aku....nk ajk gaduh ker???hahaha...mcm2 hal laa ko bro....aku pn trun bwh lpak2 kjap..minum2..pastu terus bertolak ke hentian Putra menaiki kete kancil milik awek beliau x silap aku...sekali ngn kitorg adelah mmber Peja Bola (mmber yg nk blik kg tuh ler...sape lg)..

Sesampai jer hentian Putra...kitorg pn cari bas...rupe2nyer mmber Peja Bola nih beli tiket bas tmbahan (padahal Peja Bola yg tukar tiket tu ngn mmber die..ape daaa)...Dh beli tiket bas tmbahan, sah2 kene naek kt luar hentian Putra...mklumlah, tiket beli lmbt..paham2 jer laa musim raye cine nih...kitorg pn meneruskan usaha mncari bas tmbahan tuh...tibe2 jumper brader yg jual tiket tuh...mmber Peja ni pn tny brader tuh bas yg maner satu die kene naek...brader tu ckp, bas x sampai lg...traffic jam katenyer...alasan jer tuh!!!..aku sound brader tuh dlm hati....nk sound btul2 tak pasal2 aku kene sepak nnt...haha.. Tggu punyer tggu punyer tggu, bas pn smpai....

Mmber Peja Bola nih pn naek bas...then (speaking london plak dh)..aku, Peja Bola ngn aweknyer pn beransur-ansur pulang...Dipendekkan cerita lg...sampai la aku kt umah, sblom tu aku gtau Peja..."Pahni kalu mung dok tau nok gi ganer ke Putra tuh, oyak ke aku boh...haha!!!!" (dlm loghat Ganu)....Rase2 tu jer diari aku pd 24 Januari 09..(sebenarnya byk lg cite..tp dh mls nk tulis pjg2)...kuang3x...oklah...chow adios....


p/s : Post ini ditulis slps aku tgk bola td...Man Utd mng lwn Tottenham 2-1...Glory3x Man Utd...haha...mlm ni giliran aku plak blik kg..

0 Komen Pedas:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP