Ropi Cecupak + GPS

Sunday, June 14, 2009

Ari nih aku keje cam bese kt Low Yat.... cuma ari nih Shah dtg temankan aku... haha... tp mamat nih dtg lmbat coz moto Nouvo die buat hal... lgpon die dtg ngn mmber die sorg lg.... asyik sembang ngn Shah, tibe2 dtg sorg laki tny psal laptop... aku tnya la laptop ape die nk, die gtau bkn die yg nk bli laptop... tp mmber die lg sorg.... tup2 tibe2 mmber die tuh ade sblah die.... bile aku tgk muke mmber die tuh, aku rs cam prnah tgk je muke die.... (mcam prnah kulihat, tp di mana ya???)... last2 baru aku perasan mmber die tuh rupenye pelakon komedi, Ropi Cecupak.... kenal ke???? haaa... nih gmbar Ropi Cecupak tuh setelah aku cari kt Google.... haha


Haha, mesti ade yg knal... yg berlakon cite Tain 3T tu laaa... tp ari nih die tak cam dlm gmbar kt ats... penampilan laen sket, pakai spek + rambut plak lurus (rebonding kot... andaian aku)... dan berikut adalah sdkit sbnyak dialog aku ngn Ropi Cecupak nih....

Aku: Bang, cari laptop ke??? beli la sebijik.... takkan berlakon jer.... (siyes aku ckp cmni... bukan rekaan)

Ropi: Mmg nk cari sebijik.....

tibe2 mmber die plak menyampuk.....

Member Ropi: Pelakon nk bli tuh.... (dlm ati aku, aku tau la die tuh pelakon... takkan pembunuh bersiri plak)...

sesi berdialog aku ngn Ropi disambung semula setelah tergendala seketika...

Aku: Ari nih tak shooting ke???? (recommend la aku jd pelakon.. hehe)

Ropi: Baru je blik shooting dr Pendang.... dtg cni nak cari laptop sebijik utk anak buah...

dipendekkan cite... (mlas sebenornye aku nk tulis pjg2)

Ropi: Aku tgk korang berdua nih (aku ngn Shah) mcam ustaz laaaa.... (aik... bodek nk kurangkan hrga laptop tuh.. haha)

Aku: Well... you know me (ayat tmbah je nih... xde pon)

Ropi: Oklah... nnt aku dtg smula sini... nk pusing2 jap (sambil melihat signboard kedai aku)... terima kasih bro!!!!

Aku: Okeh... same2....

apekah kesudahannya???? adekah Ropi Cecupak nak beli laptop kt kdai aku??? haha... die tak dtang pon... kecewa aku... aku rs poket die bocor kot.... duit jatuh tgh2 jlan... haha... sori ar Ropi... aku grau jer...

dan sebagai penutup utk post kali nih.... aku nk gtau sebjik GPS berjaya dijual kpd sorg customer dr Brunei..... dpt laa komisen sket... haha

---> xde camera nk bergmbar ngn Ropi Cecupak....

2 Komen Pedas:

adyllbbs said...

alaa aii..tu pon maw keco maa...haha..=))
// len kali mu promote cket cte dye..
cth : bang, cte tain 3T ble nak wat smbungan dye...mwahahahaha =))

Suhaidi Omar said...

smbungan;

ropi: saya pon igt nk ajk awk berlakon sekali... awk ade pakej lengkap sbg penghibur

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP