Aku masih bujang....apekah????

Sunday, July 12, 2009

Huh... lame gile aku tak update blog kesayangan aku nih.... last update 27 Jun lpas... kire2 dh 2 mnggu laaa aku tak update blog suhaidimacho nih (machokah aku???)... hahaha... bukak blog just tgk kalo ade sape2 yg kasi komen kt post aku... tu je hari2 aku buat... tp untuk post kali nih aku nk meluahkan perasaan sket.... pergh... cam serius je mung nih.... lantak aku ar aku nk serius ke ape ke.... name pon blog... jd suke ati aku ar.... haha... ok2... just relax2....

Akhir2 nih aku telah mndpat berita bhwa dh ade mmber2 aku ketika skolah dlu dh bertunang... nk kawen laaa... dh dirisik laaa... mcam2 laaa aku dgr... malah dh ade sorg dua yg dh kawen dan dh ade anak dh pon... congrates aku ucapkan... semoga bhagia ke anak cucu... tp ade gak ar kabar berita mengatakan ade yg dh bercerai.... tp aku sndri xtau btol ke tak, coz aku sndri tak tanye tuan empunya bdan.... tp takkan aku kene nk tnya direct terus... "Ko dh bercerai ke????Apsal tak gtau aku ko dh bercerai???".... hahaha... kompem kene sepak terajang ar kalo tnya soalan cepu emas cmni.....

Mulalah aku memikirkan nasib diri aku utk masa mendatang nih.... mmber2 sume masing2 dh ade boypren & girlpren... awek, pakwe, tman istimewa sume2 tuh dan macam2 istilah laen... aku nih masih single available lagi... solo, bujang, xde makwe (adekah aku terlalu memilih??? aku pon tak tau).... ade mmber2 yg ckap lpas raye nnt nak bertunang... huh... persoalannya adekah mnjadi satu kemestian utk seseorg ber"couple" terlebih dahulu sebelum mengikat tali pertunangan dan kawen lpas tuh... aku xde jwpn utk soklan nih coz aku bkan laa seorg yg begitu arif dlm hal2 cmni... kalo nak tau kene laa tnya org yg lebih berpengalaman dari aku nih... haha... apelaa post kali nih... laen mcam je aku rasa... aaahhh... lantak laaa... aku dh borim xtau nk wat mnde.... just nak luahkan perasaan.... yang penting glory2 man utd (eh2... lari tajuk plak... sori ar pembaca2 sekalian.. saje nk melawak)

Tapi ade jugak sesetengah org menyatakan bhwa xyah laa pkir pasal couple2 nih.... fokus btol2 study dlu... then dh abes study dpat keje baru laaa bleh cari awek ke pakwe ke... dh dpt kumpul duit sket2 baru laa pkir psal kawen plak... huh... kumpul duit nak beli kete lagi, sewa umah lagi, utang PTPTiipooo lagi... kalo cmtu umor dah 40 mybe aku baru kawen kot.... nih dh kategori awek2 cun muke cam Nora Danish dh xnak kt aku daahhh.... haha... dah tuh??? aku nak wat camne???? ade rezeki ade jodoh sampai laaa seru kan.... xyah nk pkir byk2... Btol3 bak kate Upin & Ipin.... buat mase nih aku berserah kpd Yang Maha Esa.... rezeki & jodoh di tanganNya... kita sbg hamba perlu redha atas Qada' & Qadar... pergh... dh macam ustaz daaa... haha... Andai kata suatu hari nanti aku ditemukan dgn seorg wanita dan wanita tersebut adalah jodoh untuk mnjadi teman hidup aku, aku berharap wanita tersebut merupakan seorg yg solehah, menghormati org tua & kawan2 aku, memahami diri aku, dan semua ciri2 baik yg perlu ade dlm diri wanita tersebut....

huh... rase2 ckup laaa kot luahan perasaan aku kali nih... pnjang2 plak nnt mengarut plak... hehe... oklah... Peace No War...

0 Komen Pedas:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP