Jalan Jalan Cari Pasal

Friday, February 26, 2010

Semalam housemate aku ajak pegi ronda2 proton kt uptown shah alam... xtau jalan katenye... bukan aku yg kate.... die yg kate sbab die xtau jalan nk g sane.... hahaha... sblom tuh pegi petronas jln klang lama dlu, housemate aku nk mtak duit balance.... die lupe nk amek duit balance time beli brg kt sane sblom tuh... yg si cashier tuh bleh plak lupe nk kasi duit balance... budus btol.... nasib baek die cam lg muke housemate aku tuh... gilo...

Then, terus melaksanakan misi ke uptown shah alam menyusuri federal highway yg lancar dan clear.... tujuan aku pegi sane nk hilangkan mood boring jer.... xde mnde pon... housemate aku jer yg nk bli brg.... die ckp nk blikan seluar 3rd quarter tuk adik die.... baek punye abg.... haha... pastu die nk belikan tudung nak kasi kt mek die (mek=awek).... dh abes beli brg sume, lpak2 mkan kt sane.... perot pon dh lapor... dh ler x mkn lg time tuh....

Nama gerai nih "Gerai Makan Tak Jadi Nak Masuk"



Gerai nih yg aku singgah... nama gerai nih "Gerai Makan Masuk Jer Laaa"



Housemate aku Paan, order kuey teow goreng basah... kasi banjir tsunami punye



Sirap bandung cincau....



Yg nih plak aku punye... nasi goreng ayam merah



Jus oren aku nih special sket... kaler xnak jd oren

5 Komen Pedas:

madey said...

nmpak sedap...wei aku pernah g sekali jek uptown shah alam nih..kat mane yek? cmne nak pergi kalo dri federal highway tue?

Suhaidi Omar said...

lpas tol batu 3, pndai2 ler ko cari signboard kwsan perindustrian shah alam sblh kiri....

dh nmpak signboard tuh... masuk kiri... jumpe roundabout amek pkol 12... terus ag... jumpe satu ag roundabout amek pkol 12 gak... terus jer smpai ler...

ko igt aku kaunter prtanyaan ke????
pjg lebar nih... hahahahaha

charlesCarmicheal said...

dah macam blog madey la plak ada makan2..
skali madey komen dulu..haha..

Suhaidi Omar said...

die bleh hdu bau mknan....
maklomlah chef jaafar onn

madey said...

x main arr chef jaafar onn..nak gune name sendiri..haha

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP