Aku Kembali

Tuesday, April 27, 2010

Tora datang lagi!!!!!!!.... hahahaha... aku kembali menghapdet blog aku yang telah terbiar sekian lama...... hampir sebulan tak diberi nafkah... huhuhu.... kebizian mencetuskan partikel-partikel kemalasan dalam badan gagahku ini.... pergh.... puitiskah ayat aku nih??? hahaha

Tapi kali nih, sedikit tenaga diserapkan dlm blog aku nih.... supaya blog kesayangan aku dpt terus bernafas hingga suatu waktu yg tak dpt aku jangkakan.... semenjak dua menjak nih agak bizi ngn keje..... Proton UC projek (projek company tempat internship aku)..... itu laaa... ini laaa.... sana laaa.... sini laaa..... lalalalalala...... dayyum (hidzwan aka katek sila buat bunyi "dayyum" jika anda membaca entry kali nih)... hahahaha

Byk jugak aku nak cite dlm entry kali nih.... ok... aku akan story mori wang by wang (one by one laaa...).... cakak ganung sket dok leh ke??? hahaha.... alkisahnya....

29 Mac 2010:
Aku off ari tuh... tak keje... coz menemani adik lelaki kesygan pegi interview kt Akademi Laut Malaysia (ALAM) kt melake... sesi ujian dan temuduga dijalankan dari pagi sampai ke petang... ibarat kais pagi mkn pagi, kais petang mkn petang (xde kene mngene).... mlm tuh blik kl singgah UPM, ajak my sister Adylla kuar jalan2 kt The Mines... pdhal bdan dh letih bawak kete ade hati nak jalan2... hahahaha....

kat ALAM... tak silap time nih pkol 730 pagi

Adik aku (name glamer Areng) yg pkai tie belang2 tuh tgh beratur nk kasi form.....

My sis and bro kat Kenny Rogers The Mines pd mlm harinya.... gmbar aku xde coz muke aku hensem sgt time nih.. haha

15 April 2010:


Aku dan rakan sekerja (Katek.... nama beliau aku dh mention kt atas) berdating kt I-City... hahahaha..... gile ar.... kapel ke ape???? kitorang bukan dating...... tapi kami lah juara... aku ngn Katek boring malam tuh... lpas mkn xtau wat mnde pegi ronda2 I-City buat pertama kali.....



Katek yg taksub

Aku hampir2 jd ottomen

Kanak2 istimewa keriangan

Aku yg xtau nk posing cmne

Kanak2 ini bertanya "Burung ape?"... Aku tnye balik "Bulan dan bintang ko tak kenal ke?"

4 Komen Pedas:

adyllbbs said...

lawa nyee i-city..bile la br bole g~
uhuks~

Anonymous said...

cantiknyer tempat... cam teringin lak nak jejak p sana

MoHd. hIdZwaN said...

aku nk saman ko sbb x taruk copyright kat gmbr aku..

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP