Wednesday, February 3, 2010
Ari nih pegi ofis cam bese.... masuk keje pkol 9 pagi... lbey kurang pkol 10 cmtu, dpat call dr sorang customer buat report psal PC die ade problem.... loading windows slow gile katenye.... then die gtau lagi antivirus kalo scan ari nih esok x abes2 lg scan... hahahaha.... name customer nih encik Azri (tempat kerja die kat Bhgn Pengurusan Korporat, 5th Floor, JKR, Menara Tun Razak, Jln Raja Laut, KL).... detail gile... :=)
Maka dgn itu (agak skema bunyinye), aku masukkan info psal problem tuh dlm problem log, then buat customer service acceptance form... pastu terus gerak pegi site (JKR Jln Raja Laut).... sampai sane terus call encik Azri, then aku terus pegi usha2... bukan usha2 awek dlm ofis JKR tuh... haha... usha2 problem PC encik Azri... aku terpaksa reinstall Windows XP kat PC encik Azri menggunakan CD Windows XP yg telah diberi oleh bos aku setelah sekian lame tidak digunekan.... siap sume (complete with drivers), aku kasi service form kat encik Azri... pastu terus blah... g surau dlu, smyg zohor (bagus2).... abes smyg terus blik TTDI....
Dell LCD Monitor (tgh loading Windows after reinstallation)
Dell Optiplex 755
Customer Service Acceptance Form... nampak tak name aku kt bawah tuh??? haha
2 Komen Pedas:
ye aku nmpak name ko..haha
yee..nampak jugokk..
hoho =PP
Post a Comment