Jelajah Malaysia 09 Stage 5

Thursday, April 23, 2009


Gmbar kt ats nih aku amek kt website Jelajah Malaysia 2009.... nk tau knape aku upload gmbar nih??hahaha... sebenarnye gmbar nih merupakan salah satu gmbar Jelajah Malaysia 2009 (peringkat ke-5, KT-Kuantan)... gmbar nih kt area umah aku kt Dungun, Terengganu... jd mmg geng2 basikal nih lalu laa kt umah aku... tp umah aku tak trmsuk dlm gmbar nih... pntai dlm gmbar nih sbnarnye tepi umah aku jer... tmpat org rmai berkelah... couple2 dating... haha... nice view..

----> pantai kuala abang...

6 Komen Pedas:

madey said...

pantai tue tepi umah ko??? jelesnyeeeeee...bile nk bwak aku g sane? ape name pntai tue...

nanti aku g ganu, aku nk tdo umah ko laa..boleh?

Suhaidi Omar said...

yup...tepi umah aku jer... anytime bleh pegi... tp time cuti ar... name pntai tuh,pntai kuala abang.... sblah kg. aku ---> rantau abang ngn tg.jara....bes kn??haha

Leeya said...

cecey,promote pntai nmpak..kui3..bgus2..sile bngga mnjadi anak dungun..=p

Suhaidi Omar said...

bangga jer...
jgn riak..hehe

dylla said...

aku br odw balik umah tym ney..
cbuk r..lame gile stop gare2 beskal ney nak lalu..tym tu kt kuantan kot..kan da lmbt smpai umah..chesss3... :P
// aku pasan gmbr ni kt tv =P

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP