Pantai Kuala Abang

Friday, April 24, 2009

Xtau nk wat ape... rest jap kpla otak dh tepu study (study la sgt... haha)... terdetik nk upload gmbar pntai kt umah aku, pantai Kuala Abang.... sebenarnye aku upload gmbar2 nih coz ade la sorg mmber aku nih cam beria-ria sgt nk dtg sini (promote sket.. hehe)... aku igt lg time aku kecik2 dlu, dkt2 jer bulan pose... ade laaa geng2 iklan tv dtg wat shooting iklan raye kt pntai nih... tak slap aku iklan dunhill kot (skrg iklan yg berkaitan ngn rokok tlah diharamkn..bgus2)... mmm...

Batu Pelanduk

Time ombak surut

Kelihatan rumahku di situ.. haha

nun di hujung sane Tg. Jara



Muara Sungai Kuala Abang



nk cari chalet murah... sini ler

6 Komen Pedas:

madey said...

perghhh kagum giler seyhhh...

manelar tau suatu hari nanti aku g sane...aku crik ko..haha

ape lg yg ade kt sane?

Leeya said...

hehe..mmg pntai itu sngt santek..ngee=) lme daaa tak pegi citu..tpi pntai tluk lipat tuh pom leeya jrg p lepak..kuang3

Suhaidi Omar said...

pantai itu sgt santek????
x prnah dgr pon santek...
hahaha...

pntai kat umah sndiri pon jrg lpak, inikn pula pntai jauh2..

dylla said...

erkk...ape da..promote chalet..bagos2..hahaaa..tp ok la..dr membe aku g umoh ari tu dye amek gmbr toilet awam tepi umoh tuu..ampess sggoh...
// mcm knl je gmbr2 tu..sape amek..? ^_~

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP