Autoshow FESKUM 2009

Sunday, August 9, 2009

Lbey kurang pkol 11 pagi td aku berkesempatan untuk menyaksikan pameran dan pertandingan Autoshow sempena FESKUM 2009 kat dataran parking kete berhampiran Bangunan Peperiksaan UM..... dgn menggunakan camera olympus 7.1 megapixel yg dipinjam drpd awek housemate aku, sempatlah aku snap beberapa keping gmbor kt sane.... haha... byk sebenarnye aku snap... kalo x slap 77 keping... tp xkan nk upload sume kt blog nih... mlas aku... aku upload mane2 yg terpilih jer.. hehe

Barisan old skool mini cooper

Air brush jalur gemilang

Hahaha... zip terbukak

Da Bluez

Da Orangez

Suzuki Shogun

Yamaha EGO

Honda Wave

Yamaha Lagenda


Terserempak ngn Goku and the geng... tak sempat nak mtak autograf... bz sgt ngn dragon ball dan naga nak tunaikan hajat

Mr. Naruto

Mr. Goku

Yamaha LC

Back view

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP