Berita Baru Dapat.... Tiket Raye Dah Dibeli

Saturday, August 8, 2009

Saje jer aku nak post entry nih.... hehe.. kpd sape2 yg blom lagi bli tket bas utk balik kampung raye pose tahun nih... silalah cepat2 pegi beli kt mane2 kaunter tiket sblom habis cam pisang goreng (pisang goreng ke goreng pisang????).... lantak lahhh... hahaha.... aku dh pon berjaya bli tiket bas utk raye tahun nih kat Hentian Putra tghari td.... saje jer sebenarnye aku pegi usha tiket td.... mane laa tau kot2 dh ade kaunter yg dh start jual tiket utk raye nnt.... mule2 aku pegi kt satu kaunter nih, dah siap tampal notis dh gtau tiket raye blom dijual... pastu aku try g tnya kat kaunter tiket Transnasional.... tnya jurujual tiket tuh, die gtau tiket raye ade... ape lagi, terus aku bedal jer laaa.... aku beli tket pegi balik terus.... KL-KT (16 Sept 09 kol 10pm, RM38.50) dan Dungun-KL (26 Sept 09 kol 11am, RM32.90).... so, total hrga tiket = RM71.40....

Walopon umat Islam seluruh dunia akan mula berpuasa lbey kurg 2 minggu lagi, cam bese laaa dh mnjadi kebiasaan dan kemestian tiket bas utk raye mesti akan dibeli sebelum pose lagi.... so, aku terpakse laa beli awal2 tahap dewa utk mengelakkan drpd kehabisan tiket di saat2 akhir.... hehe

0 Komen Pedas:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP