Goodbye 2009, Welcome 2010

Thursday, December 31, 2009

Ari nih merupakan ari terakhir utk tahun 2009 nih.... macam2 kenangan dan pengalaman telah aku lalui samada pahit ataupon manis.... igt kopi ngn ubat je ke pahit???? hua3.... nak story mory laa sket kenangan ngn pengalaman aku sepanjang 2009 nih....

Yg mmg takkan aku lupekan pemergian bapa tersyg mengadap Ilahi pd 4 Nov lepas.... kembali ke Rahmatullah ekoran masalah jantung.... mmg pressure jugak time tuh coz ayah aku meninggal 2 ari sblom final exam aku bermula.... mmg blur gile time tuh... tp naseb baek aku pass jugak paper tuh... Alhamdulillah...

Dlm otak aku skang berlegar legar apekah yg akan berlaku sepanjang 2010 nnt.... Manusia hanya mampu merancang, Tuhan menentukan segalanya... aku berharap agar dapat lalui segalanya pd tahun 2010 dgn matangnya... ape yg perlu aku utamakan adelah mase depan keluargaku (maklumlah anak sulung... hehe)....

Semoga cabaran yg bakal aku lalui nnt mematangkan lg kehidupan aku slpas nih.... InsyaAllah

0 Komen Pedas:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP