sudah lame....

Wednesday, December 9, 2009

Sudah lame aku tak update blog nih.... last update 16hb blan lepas.... udah 3 mggu lbey dahh... haha... kemalasan membelenggu diri.... ari nih tibe2 rase nak update blog nih... isnin depan aku ade exam..... CCNA 3P..... cuak plak nk exam 3P nih... huhu... dh laaa just bleh bwak masuk ic ngn kad matrik jer dlm makmal (tempat exam) tuh.... pen, kalkulator sume tidak dibenarkan same skali..... nk wat pengiraan pon, diorg sediakn plastic transparent ngn marker pen... xnak bg org sblah tiru katenye... cishhh... mcam laa aku nk tiru... hahaha.... tp ape2 pon, harap2 pass laa exam nih.....

Ahad nih, senior aku time first year dlu kawen kt Bangi... mule2 plan nk pegi laaa... tp esoknye ade exam... huh... dpt kirim slam jer laaa... aku x pegi rasenye... nak study... hua3... tghari td bkak peti surat rumah sewa, ade kad jemputan kawen... jemputan kawen 27 disember dpan drpd senior aku gak... housemate time aku 2nd year dulu... kali nih kt triang, pahang.... tapi x dpt nak pegi gak coz 21hb tuh aku blik ganu sampai 31hb.... 1hb insyaAllah aku start internship kt TTDI... okeh, now time to mandi manda... haha.. adios

1 Komen Pedas:

Anonymous said...

asal time cuti sekolah jerk, mesti berpusu2 jemputan kawen... rasa malas nak g sebab nanti kena tanya soklan cepu cemas... tak paham ke jodoh lom sampai?

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP