hohohoho.... proton

Saturday, March 20, 2010

Keagakan kelamaan keakuan ketakan keupdatean keblogan kenihan.... hahahahaha... tajuk entry kali nih ntah ape2.... xtau nk tulis ape... dh seminggu aku kat site (Proton Shah Alam) bersama ngn mmber2 datacraft:- Katek, Flap dan ramai ag..... tugasan aku kali nih kene assist engineer datacraft deploy ip phone tuk proton.... best jugak ar sepanjang seminggu kt proton nih... next week kene stay lg kt proton... sebenarnye aku malas nk tulis pjg2.... luahan ihklas luhur dari hati suci murni aku... hahaha.... renungkan dan fikir2 kan lah gmbor kt bawah nih

nih bukan ip phone yg aku and the geng kene deploy.... nih adelah enjin proton yg aku sempat snap kt kilang proton... kalu ip phone besor nih, mapuh kerah kawe nok deploy....

2 Komen Pedas:

MoHd. hIdZwaN said...

bile ko snap ni?
hahaha

Suhaidi Omar said...

cube ko teka??? hahaha....
ip phohe satu dozen aku kasi kalo btol

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP