Naseb baek bukan Suhaidi Rooney

Wednesday, March 10, 2010

Ari nih aku dpat access card sticker.... sedikit mengewakan aku sebab terdapat sedikit kesilapan pd sticker tuh... sepatutnya kat sticker tuh tertera nama "Mohamad Suhaidi".... tp bese laaa, kalo korang sume malas nak tulis pjg2, "Mohamad" tuh ditulis pendek jer sbg "Mohd".... tapi takpe laa.... kesilapan kecik jer tuh.... kalo tertulis "Suhaidi Rooney" ape aku nk jawab kat Alex Ferguson???? Sah2 kompem aku kene maen lawan AC Milan pagi nanti..... hahahahaha..... naseb baek aku tak sampai tahap makan bola dan tido bola......

Papehal pon, kemenangan mesti mari!!!!! aku terbawak bawak tagline kumpulan Mamu (Raja Lawak musim ke-4).... hahaha... Glory2 Man Utd.... Beckham kembali ke Old Trafford buat kali pertama sejak tahun 2003.....


p/s: Semoga adik aku beroleh kejayaan apabila keputusan SPM 2009 diumumkan esok... Amin

1 Komen Pedas:

Unknown said...

ada hati nak suhaidi rooney..wakaka

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP